Inpakken en afscheid nemen..

24 april 2017 - Boven-Leeuwen, Nederland

Ja, ja morgen is het zover...   Na maanden van voorbereiding vertrek ik morgenochtend toch echt naar 'the warm heart of Africa': Malawi.

Wat kun je jezelf daarin vergissen zeg, dat voorbereiden. Je moet aan zoveel verschillende dingen denken: de vliegreis boeken, vaccinaties halen, visum aanvragen, wat voor een tassen neem je mee, jezelf aangeven bij de Nederlandse ambassade in Zambia (aangezien ze in Malawi geen Nederlandse ambassade hebben), alle hotelletjes boeken voor de nachten tussendoor, een safari boeken, een vakantie boeken (niet heel vervelend), dollars aanvragen, enz... En dan ook nog gewoon het kei druk hebben op school. Maar gelukkig is dat allemaal achter de rug en heb ik dat goed afgerond.
Vanaf nu kan ik lekker gaan genieten van de reis waar ik al jaren van droom en hard voor gewerkt heb.

Afgelopen weekend ben ik nog gezellig uit geweest met vriendinnen en heb ik afscheid genomen van familie, dat stukje afscheid nemen valt me toch zwaarder als verwacht.. haha.

Ik wil jullie super erg bedanken voor de vele donaties en spullen die we hebben gekregen voor het ziekenhuis. We hebben een super mooi bedrag van 1700 euro opgehaald!! Hier zijn wij en vast en zeker het ziekenhuis super blij mee.

Volgens mij heb ik alle spullen compleet en gepakt en ben ik er helemaal klaar voor..
De komende weken zal ik jullie zeker nog op de hoogte houden (wanneer internet dit toelaat) van alles wat ik mee ga maken samen met mijn reisgenoten.

Lieve groetjes,

Lian

1. Nina:
    Een hele goede reis✋
    Ik zie je een Kenia
  2. Ans Geurts:
    24 april 2017
    Lian ik wens je een hele goede vlucht alvast morgen en ik zie je mails met veel plezier tegemoet, ik blijf je volgen
  3. Lisjeanne:
    24 april 2017
    Hey Lian, ik wens je een hele goede reis, Ik zal je verhalen en ervaringen met veel plezier volgen. Groetjes Lisjeanne.
  4. Jon:
    24 april 2017
    Ja het gaat nu echt gebeuren.
  5. Marcel en Annemiek Tax:
    24 april 2017
    Lian, goede reis en een fijne stage toegewenst! Ik hoop dat jullie een goede bestemming vinden voor het geld. Maar dat zal vast goedkomen. Marcel en Annemiek Tax
  6. Annemijn:
    24 april 2017
    Jaa.. al die stress met de voorbereidingen.. Gelukkig heb je dat er nu opzitten, nu kan je lekker gaan genieten van het avontuur! Een hele fijne reis en veel plezier!!!
  7. Corrie:
    24 april 2017
    Goede reis en verblijf en ben benieuwd naar je verhalen
  8. Mirjam Gerritsen:
    24 april 2017
    Lilian...goede reis en een leerzame stage in Malawi.